Beeldbar heeft de service en after sales hoog in het vaandel staan. Mocht er onverhoopt iets niet goed aan uw bestelling zijn dan lossen wij dat graag met u op. Op deze pagina leggen wij uit hoe u het best van dienst kunnen zijn bij onvolkomenheden.
Bezorgen
Uw bestelling bij Beeldbar wordt binnen 5 werkdagen bij uw opgegeven bezorgadres aangeboden. Wanneer Beeldbar.nl door onvoorziene omstandigheden deze termijn niet na kan komen wordt met u contact opgenomen. De getoonde prijzen op Beeldbar.nl zijn inclusief btw en bezorgkosten.
Beschadigingen
Is uw bestelde kunstwerk beschadigd bij transport naar uw bezorgadres? Neem dan contact met ons op via info@beeldbar.nl. Graag ontvangen wij dan een foto van de beschadiging zodat we kunnen inventarissen waar e.e.a. is misgegaan. Natuurlijk lossen wij deze slechte levering met u op.
Retouren
Helaas is het retouren van onze artikelen zonder aanwijsbare redenen niet mogelijk. Bij wet is bepaald: “De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.”
De producten van Beeldbar vormen daar een uitzondering op omdat de kunstwerken speciaal voor de consument worden vervaardigd. De levering van volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn vallen buiten het herroepingsrecht.
Derhalve betekent het dat alle producten die voor u op maat gemaakt worden niet geretourneerd kunnen worden.